Ilka Štuhec in Darja Črnko obraza P&G kampanje Hvala, mama

4. decembra 2017

 

Globalno prepoznavna kampanja Hvala, mama (»Thank You Mom«) bo odmevala tudi v Sloveniji. Olimpijski komite Slovenije (OKS) namreč prek Fundacije za športnike iz socialno šibkih okolij pred olimpijskimi igrami v Pjongčangu poglablja sodelovanje z globalnim olimpijskim partnerjem, podjetjem Procter&Gamble (P&G). Ambasadorki kampanje v Slovenija bosta Ilka Štuhec in njena mama Darja Črnko.

 

Športniki se na svoji poti srečujejo s številnimi preizkušnjami, izzivi in predsodki. To pot jim skoraj vedno najbolj olajša mama, vir brezpogojne ljubezni in neizčrpne podpore. Kampanja, ki jo je P&G z videom predstavil v začetku novembra, prikazuje, kakšen bi lahko bil svet, če bi ga videli skozi mamine oči. Eno sporočil je, da mama najbolj vidi otrokov potencial, ne glede na to, kako ga vidijo drugi.

 

Ilka Štuhec in Darja Črnko: »Najbolj se poveževa, ko je težko!«
Ilka Štuhec in Darja Črnko nedvomno poosebljata ključno sporočilo kampanje. Njuna tesno prepletena življenjska in športna pot, prebijanje skozi finančne težave,  ostra konkurenca ter vračanje po poškodbah, navdihuje mnoge. Svetovna prvakinja v smuku je ob predstavitvi videa na svojem družbenem omrežju zapisala, da je ponosna, da sta lahko z mamo del te globalne zgodbe.

 

 

Darja je o povezanosti s hčerko dejala: »Dejansko se najbolj povežeš takrat, ko je težko.« Ilka je odnos z mamo povzela z naslednjimi besedami: »Ker sem veliko od doma, je zelo lepo, da je mama z mano in da lahko deliva trenutke, vesele in slabe. Mama mi pomaga in me spodbuja.«

 

Več podrobnosti in skrivnosti njune poti in njunega odnosa bo na voljo v krajših video vsebinah, ki bodo na družbenih omrežjih predstavljene v naslednjem mesecu.

 

Za podporo športnikom iz socialno šibkih okolij
Sicer se kampanja Hvala, mama ne izvaja prvič. V času Olimpijskih iger v Rio de Janeiru leta 2016 sta v njej Slovenijo zastopala Vasilij Žbogar, olimpijski jadralec s tremi olimpijskimi kolajnami, in njegova mama Danica. Fundaciji se je ob koncu akcije namenilo 20.000 EUR.